Логотип - Біла ромашка

Повернення товару

Лікарські засоби і вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають відповідно до  наказу МОЗ від 19 липня 2005 р. № 360 та Постанови КМУ від 19.03.1994 р. № 172 .

Коли можна повернути лікарський засіб: 

Гість має право повернути лікарський засіб до аптеки за умови наявності розрахункового документу (фіскального чеку), а також:


  • висновком з  лабораторії територіального органу державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) та/або уповноваженою лабораторією про неналежні якість ляків;
  • у разі наявності розпорядження Держлікслужби про заборону обігу лікарського засобу.


На лікарські засоби належної якості діє норма наказу МОЗ від 19 липня 2005 р. № 360, а саме: лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають, про що в кожній аптеці розміщено оголошення в залі обслуговування.


Відповідно Постанови КМУ від 22.09.2021 р. № 1002 «Споживач має право відмовитися від доставленого лікарського засобу під час отримання замовлення та має право вимагати повернення коштів від ліцензіата, який здійснив продаж такого лікарського засобу у випадку, якщо:


  • пошкоджено первинну та/або вторинну упаковку лікарського засобу;
  • минув термін придатності лікарського засобу;
  • уповноваженим органом опублікована заборона реалізації та застосування лікарського засобу;
  • доставлене замовлення не відповідає замовленому за кількістю або складом, найменуванням, дозуванням, формою випуску, ціною.


На медичні вироби, які придбані споживачем для особистих потреб, поширюються вимоги ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» щодо прав споживачів у разі придбання товару належної якості та вимоги ст. 8 зазначеного Закону щодо прав споживачів у разі придбання товару неналежної якості.